A Falu c. negyedévente megjelenő lektorált szakmai folyóirat, amely magyar nyelven tesz közzé a vidékfejlesztés témaköréhez kapcsolódó eredeti kutatási eredményeket. A tanulmányok épülhetnek empirikus kutatásra, szakirodalom szisztematikus feldolgozására, módszertani fejlesztések bemutatására vagy a vidékfejlesztés témaköréhez kapcsolódó újszerű, kritikai megközelítésre. Az oktatók és kutatók mellett várjuk PhD hallgatók kéziratait is.

A folyóiratot 1985-ben alapította az Agroinform Kiadó és Nyomda Kft. A kiadás joga 2012-ben a Nemzeti Agrárszaktanácsadási, Képzési és Vidékfejlesztési Intézethez (2012 januárjában még VKSZI), majd a Herman Ottó Intézet Nonprofit Kft.-hez került át. A szakmai folyóirat a Társaság gondozásában jelenik meg.

A folyóirat akadémiai besorolása:

  • MTA IV. Agrártudományok Osztálya – magyar nyelvű folyóiratok: A,
  • MTA IX. Gazdaság- és Jogtudományok Osztálya, Regionális Tudományok Bizottsága – magyar nyelvű folyóiratok: C.

Elsősorban a következő területekről számítunk kéziratokra:

  • agrárgazdaságtan,
  • földrajztudomány,
  • környezettudomány,
  • közgazdaságtan,
  • közigazgatás,
  • politikatudomány,
  • regionális tudomány,
  • szociológia,
  • természetvédelem,
  • turizmus.

A kéziratok benyújtása folyamatosan történik.
A kéziratokat elektronikus formában küldött levél mellékleteként kérjük beküldeni a következő e-mail címre: [email protected]

ISSN 0237-4323 (Nyomtatott) ISSN 3003-9886 (Online)

 

Aktuális szám: 
2024/2.
Az aktuális szám tartalomjegyzéke
Kovács Helga – Rotics Bernadett Edit – Gémes-Matusek Krisztina – Süli Ágnes: Az alpaka tartás ökonómiai perspektívái Magyarországon5
Banász Zsuzsanna – Szente Marcell: Magyarország és településtípusainak áramfelhasználása19
Vígh Zsolt József – Rákóczi Attila: A tisztább vidékért: a PET-palack visszaváltás hajnalán, vásárlói attitűdök vizsgálata35
Barta Tamás – Pinnyey Szilárd – Beier László István: Az őz által okozott mezőgazdasági vadkár csökkentésének lehetőségei45
Lendvai Edina – Patai Zsófia: Nagylak község településmarketing stratégiájának elemzése53